Матеріали для завдань знаходяться за посиланням: Інформаційна безпека
Розглянемо:
Організувати пошукову діяльність на тему «Вразливості інформаційних та комунікаційних систем». Заповнити бланк, що наданий на диску
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
Інтерактивна вправа 3
1. Ввійдйть в Ваш обліковий запис Google.
2. Відкрийте Google диск.
3. Створіть Google малюнок
4. Складіть карту знань із класифікацією загроз інформаційній безпеці
5. Створити колективну Google-презентацію на одну з тем:
1). Повідомлення про загрози цілісності
Тест (Код доступу 491821)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа 1
1. Створити карту фінансових правил поведінки в Інтернеті за допомогою Google малюнків
Тест (Код доступу 635779)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
1. Визначити основні характеристики типу вірусів.
2. Підготувати коротке повідомлення (1-2 хв).
3. Результати оформити в Google документ – створити одну спільну таблицю (максимум 2 ст.)
Тест (Код доступу 938131)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа
1. Здійснити пошукову діяльність на тему «ТОП – 5 безкоштовних програм для оптимізації ПК» та створити Google презентацію. на тему «ТОП-10 найнебезпечніших комп'ютерних вірусів»
Тест (Код доступу 232279)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа
Підсумковий тест (Код доступу 466469)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
1. Докладно опрацювати Кримінальний кодекс України, стаття 182, 361, 361-2, 362, 176, 177, 232.
2. Визначити перелік правопорушень, кримінальну відповідальність, повторне правопорушення і покарання.
3. Результат оформити в Google презентацію (1 слайд -1 стаття)
4. Створіть інформаційну карту норм і правил комп’ютерного етикету. Результат оформіть в Google – малюнки
Тест (Код доступу 191363)
Розглянемо:
1. Створити інформаційний бюлетень на тему "Біометричні засоби захисту даних - ...":
Тест (Код доступу 717242)
Розглянемо:
1. Ознайомитися з шифром Цезаря. Спробуйте зашифрувати повідомлення і надіслати однокласникам. Розшифруйте , отримані повідомлення.
2. Створити повідомлення про шифр Цезаря за допомогою Google –презентацій. Зашифрувати 5 слів.
Розглянемо:
1. Придумати пароль самостійно та протестуйте пароль на рівень складності за допомогою сервісу: https://zillya.ua/check-password.
2. Створити пароль за допомогою Генератора випадкових паролей за допомогою сервісу: https://www.avast.ua/random-password-generator.
3. Організувати пошукову роботу «Двофакторна автентифікація». Дати відповідь на запитання:
Розглянемо:
ЗАВДАННЯ:
Підготувати повідомлення
про одну з вразливостей інформаційних та комунікаційних систем
Надішліть виконане завдання на адресу вчителя Gaiyazag@gmail.com.Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
Інтерактивна вправа 3
ЗАВДАННЯ
1. Ввійдйть в Ваш обліковий запис Google.
2. Відкрийте Google диск.
3. Створіть Google малюнок
4. Складіть карту знань із класифікацією загроз інформаційній безпеці
5. Створити колективну Google-презентацію на одну з тем:
1). Повідомлення про загрози цілісності
2). Повідомлення про загрози конфідеційності
3). Повідомлення про загрози доступності
Представлення презентації з виступом повинно займати 2-3 хв.
6. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
3). Повідомлення про загрози доступності
Представлення презентації з виступом повинно займати 2-3 хв.
6. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Тест (Код доступу 491821)
Інтерактивна вправа 1
ЗАВДАННЯ
1. Створити карту фінансових правил поведінки в Інтернеті за допомогою Google малюнків
2. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Тест (Код доступу 635779)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
ЗАВДАННЯ
1. Визначити основні характеристики типу вірусів.
2. Підготувати коротке повідомлення (1-2 хв).
3. Результати оформити в Google документ – створити одну спільну таблицю (максимум 2 ст.)
Теми:
1). люки
1). люки
2). логічні бомби
3). троянські коні
4). черв’яки
5). зомбі
6). утиліти прихованого адміністрування
4. Створити Google презентацію на
тему «ТОП-10 найнебезпечніших комп'ютерних вірусів»3). троянські коні
4). черв’яки
5). зомбі
6). утиліти прихованого адміністрування
5. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Тест (Код доступу 938131)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа
ЗАВДАННЯ
1. Здійснити пошукову діяльність на тему «ТОП – 5 безкоштовних програм для оптимізації ПК» та створити Google презентацію. на тему «ТОП-10 найнебезпечніших комп'ютерних вірусів»
2. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Тест (Код доступу 232279)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа
10-11 клас – Практична робота №1
1.
Видалення не використовуваного або шкідливого програмного забезпечення
2.
Перевірка запущених та
фонових процесів в ОС (за допомогою
диспетчера завдань)
3.
Перевірити налаштування Центру
безпеки Windows
4.
Програмний засіб для оптимізації ОС
·
Завантажити з офіційного сайту CСleaner та оптимізувати свій ПК
5.
Програмний засіб для очищення ОС від вірусів та шкідливого ПЗ
·
Завантажити з офіційного сайту DrWebCureit та перевірити ПК на наявність
вірусів та шкідливого ПЗ. За необхідності видалити віруси.
6.
Перезавантажити ПК
7. Зробіть фото работи та пришліть на адресу вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Підсумковий тест (Код доступу 466469)
Розглянемо:
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
ЗАВДАННЯ
1. Докладно опрацювати Кримінальний кодекс України, стаття 182, 361, 361-2, 362, 176, 177, 232.
2. Визначити перелік правопорушень, кримінальну відповідальність, повторне правопорушення і покарання.
3. Результат оформити в Google презентацію (1 слайд -1 стаття)
4. Створіть інформаційну карту норм і правил комп’ютерного етикету. Результат оформіть в Google – малюнки
5. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Тест (Код доступу 191363)
Розглянемо:
ЗАВДАННЯ
1. Створити інформаційний бюлетень на тему "Біометричні засоби захисту даних - ...":
1). ...ідентифікація
за голосом
2). ...ідентифікація
за відбитками пальців
3). ...ідентифікація за малюнком райдужної оболонки ока
3). ...ідентифікація за малюнком райдужної оболонки ока
2. До бюлетеня створіть Google презентацію.
3. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
3. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Тест (Код доступу 717242)
Розглянемо:
Переглянути відео за посиланнями
ЗАВДАННЯ
1. Ознайомитися з шифром Цезаря. Спробуйте зашифрувати повідомлення і надіслати однокласникам. Розшифруйте , отримані повідомлення.
2. Створити повідомлення про шифр Цезаря за допомогою Google –презентацій. Зашифрувати 5 слів.
Розглянемо:
Переглянути відео за посиланнями
ЗАВДАННЯ
1. Придумати пароль самостійно та протестуйте пароль на рівень складності за допомогою сервісу: https://zillya.ua/check-password.
2. Створити пароль за допомогою Генератора випадкових паролей за допомогою сервісу: https://www.avast.ua/random-password-generator.
3. Організувати пошукову роботу «Двофакторна автентифікація». Дати відповідь на запитання:
- Для чого
потрібна?
- Як
налаштувати на смартфоні?
- Переваги та недоліки.
4. Встановити на смартфон менеджер паролів
на Ваш вибір. Описати алгоритм роботи, переваги та недоліки. Результат оформити в колективну
Google-презентацію.
3. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)
Немає коментарів:
Дописати коментар