Дистанційне навчання 10-11 клас. Інформаційна безпека

Матеріали для завдань знаходяться за посиланням: Інформаційна безпека


Розглянемо:



ЗАВДАННЯ:

Організувати пошукову діяльність на тему «Вразливості інформаційних та комунікаційних систем». Заповнити бланк, що наданий на диску
Підготувати повідомлення про одну з вразливостей інформаційних та комунікаційних систем
Надішліть виконане завдання на адресу вчителя Gaiyazag@gmail.com.

Інтерактивна вправа 1

Інтерактивна вправа 2
Інтерактивна вправа 3


ЗАВДАННЯ

1. Ввійдйть в Ваш обліковий запис Google.
2. Відкрийте Google диск.
3. Створіть Google малюнок
4. Складіть карту знань із класифікацією загроз інформаційній безпеці
5. Створити колективну Google-презентацію на одну з тем:
    1). Повідомлення про загрози цілісності
    2). Повідомлення про загрози конфідеційності
    3). Повідомлення про загрози доступності
Представлення презентації з виступом повинно займати 2-3 хв.
6. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)

Тест (Код доступу 491821)

Розглянемо:


Інтерактивна вправа 1


ЗАВДАННЯ

1. Створити карту фінансових правил поведінки в Інтернеті за допомогою Google малюнків
2. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)

Тест (Код доступу 635779)

Розглянемо:



Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2



ЗАВДАННЯ

1. Визначити основні характеристики типу вірусів.
2. Підготувати коротке повідомлення  (1-2 хв).
3. Результати оформити в Google документ – створити одну спільну таблицю (максимум 2 ст.)
Теми:
    1). люки

    2). логічні бомби
    3). троянські коні
    4). черв’яки
    5). зомбі
    6). утиліти прихованого адміністрування
4. Створити Google презентацію на тему «ТОП-10 найнебезпечніших комп'ютерних вірусів»
5. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)

Тест (Код доступу 938131)


Розглянемо:




Інтерактивна вправа



ЗАВДАННЯ

1. Здійснити пошукову діяльність на тему «ТОП – 5 безкоштовних програм для оптимізації ПК» та створити Google презентацію. на тему «ТОП-10 найнебезпечніших комп'ютерних вірусів»
2. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)

Тест (Код доступу 232279)

Розглянемо:




Інтерактивна вправа

10-11 клас  – Практична робота №1
1.     Видалення не використовуваного або шкідливого програмного забезпечення
2.      Перевірка запущених та фонових  процесів в ОС (за допомогою диспетчера завдань)
3.     Перевірити налаштування Центру безпеки Windows
4.     Програмний засіб для оптимізації ОС
·        Завантажити з офіційного сайту CСleaner та оптимізувати свій ПК
·        https://www.ccleaner.com/

5.     Програмний засіб для очищення ОС від вірусів  та шкідливого ПЗ
·        Завантажити з офіційного сайту DrWebCureit та перевірити ПК на наявність вірусів та шкідливого ПЗ. За необхідності видалити віруси.
·        https://free.drweb.com

6.     Перезавантажити ПК
7.  Зробіть фото работи та пришліть на адресу вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)


Підсумковий тест (Код доступу 466469)

Розглянемо:




Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2

ЗАВДАННЯ

1. Докладно опрацювати Кримінальний кодекс України, стаття 182, 361, 361-2, 362, 176, 177, 232.
2. Визначити перелік правопорушень, кримінальну відповідальність, повторне правопорушення і покарання.
3. Результат оформити в Google презентацію (1 слайд -1 стаття)
4. Створіть інформаційну карту норм і правил комп’ютерного етикету. Результат оформіть в Googleмалюнки
5. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)

Тест (Код доступу 191363)

Розглянемо:


ЗАВДАННЯ

1. Створити інформаційний бюлетень на тему "Біометричні засоби захисту даних - ...":
    1). ...ідентифікація за голосом

    2). ...ідентифікація за відбитками пальців
    3). ...ідентифікація за малюнком райдужної оболонки ока
2. До бюлетеня створіть Google презентацію.
3. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)


Тест (Код доступу 717242)


Розглянемо:



Переглянути відео за посиланнями



ЗАВДАННЯ

1. Ознайомитися з шифром Цезаря. Спробуйте зашифрувати повідомлення і надіслати однокласникам. Розшифруйте , отримані повідомлення.
2. Створити повідомлення про шифр Цезаря  за допомогою Google –презентацій. Зашифрувати 5 слів.
3. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)

Тест (Код доступу 772041)

Розглянемо:




Переглянути відео за посиланнями


ЗАВДАННЯ

1. Придумати пароль самостійно та протестуйте пароль на рівень складності за допомогою сервісу: https://zillya.ua/check-password.
2. Створити пароль за допомогою Генератора випадкових паролей за допомогою сервісу: https://www.avast.ua/random-password-generator.
3. Організувати пошукову роботу «Двофакторна автентифікація». Дати відповідь на запитання:
-       Для чого потрібна?
-       Як налаштувати на смартфоні?
-       Переваги та недоліки.
4. Встановити на смартфон менеджер паролів на Ваш вибір. Описати алгоритм роботи, переваги та недоліки. Результат оформити в колективну Google-презентацію. 

3. Надайте доступ вчителеві (Gaiyazag@gmail.com)


Немає коментарів:

Дописати коментар